Numer-Marek Numer-Marek
340
BLOG

Grzecznie spierdalać

Numer-Marek Numer-Marek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jebać cenzurę salonu24... Wiadomość zrozumiałem idę sobie.

Nawet mi się nie chce podawać przykładów, wolna myśl tępiona.

Słowem jebać komunę - zrobiłem kopię całego bloga więc mam w dupie co sobie dalej z tym zrobicie a też mi się nie chce czasu tracić na kasowanie każdego wpisu po kolei.

Edit a jednak skasowałem wszystkie wpisy, część wpisów o dopalaczach, legalizacji marihuany, zmianach klimatycznych były ładnie wygooglowane więc muszę je skasować bo nie chcę by komuna miała jakieś profity za moją "twórczość" haha.

Był tu blog osoby prywatnej nie związanej z żadną opcją polityczną, występującą przeciwko PO , PIS, SLD, UPR, WIP, uważający wszystkie te ugrupowania za wielką kupę postkomunistyczną, wszystkie media za służące do prania mózgu a nie informowania na co zresztą podawałem przykłady :)

Po ocenzurowaniu 3 pod rząd notatek, a następnie wszystkich moich komentarzy oraz notatek powstał wpis "grzecznie spierdalać"  bo faktycznie grzecznie mi to powiedzieli - po prostu zawinęli wszystko i oznaczali jako "nie polecane do czytania" jako treści "niebezpieczne" i tu racja, jako serwis unijny, czerpiący kasę z UE musi promować treści zgodne z prikazem.

Blog będzie przeniesiony :)

 

 

 

Numer-Marek
O mnie Numer-Marek

SALON24 KOMUNA I SPZOO

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości